Nu Stii Tu Sa Fii Barbat

Este o piesă despre un om anume și nu despre toți bărbații declară Irina. Eu ma arunc ca un copil.


Nu Stii Tu Sa Fii Barbat Pascal Junior Remix From Global Records On Beatport


De ce o fac.

Nu stii tu sa fii barbat. De ce o fac. Piesa a fost lansată mpreună cu un videoclip pe 15 noiembrie 2018 și este inclusă pe cel de-al doilea album de studio al interpretei Cosmos 2018. Nu știi tu să fii bărbat Pentru o fată Nici măcar n-ai ncercat Măcar o dată Argumentul meu e mut E doar pentru mine Nu știi tu să fii bărbat Și nu te-nvață nimeni.

Nu știi tu să fii bărbat. Nu stii tu sa fii barbat Si nu te-nvata nimeni Nu-ti place ce spun nu-ti place cum cant Nici cum ma-mbrac nici cum ma simt Nu-ti place nimic De ce ma mai tii la degetul mic Ba ma iubesti Ba ma urasti Cand esti aici cand nu mai esti De ce ma tii ce tragi de timp Ti-am dat putere asupra mea Eu sunt puternica dar nu asa Dar nu acum cand tre s-o spun Cum sa ti-o spun Nu stii tu sa fii barbat. Eu vreau sa strig tu-mi spui sa tac.

Eu mă deschid tu mă nchizi Eu vreau să fug tu iar mă prinzi Eu vreau să strig tu-mi spui să tac De ce o fac. Feb 28 2021 Chorus Dm F Gm A Nu știi tu să fii bărbat pentru o fată Dm F Gm A Nici măcar n-ai ncercat măcar o dată Dm F Gm A Argumentul meu e mut e doar pentru mine Dm F Gm A Dm Nu știi tu să fii bărbat și nu te-nvață nimeni F Gm Nu-ți place ce spun nu-ți place cum cnt A Dm Nici cum mă-mbrac nici cum mă simt F Nu-ți place nimic. Stream songs including Nu Stii Tu Sa Fii Barbat Manda Remix.

3 rows Translation of Nu știi tu să fii bărbat by Irina Rimes Irina Rmeș from Romanian to English. Nov 15 2018 Nu Stii Tu Sa Fii Barbat. Nov 15 2018 Nu știi tu să fii bărbat Lyrics.

Eu mă arunc ca un copil Eu. Versurile melodiei Nu stii tu sa fii barbat interpretata de Irina Rimes. Dm F G A Gm Am C Bb E D Ebm Db Abm Gb Bbm Chords for Irina Rimes - Nu Stii Tu Sa Fii Barbat Official Video with song key BPM capo transposer play along with.

Download StreaminghttpsirinarimeslnktoNuStiiTuSaFiiBarbatConcerte Booking Irina Rimes. Stream songs including Nu Stii Tu Sa Fii Barbat Asher Remix. Nov 27 2018 Listen to Nu Stii Tu Sa Fii Barbat Asher Remix - Single by Irina Rimes on Apple Music.

Nov 23 2018 Listen to Nu Stii Tu Sa Fii Barbat Manda Remix - Single by Irina Rimes on Apple Music. Nu știi tu să fii bărbat este un cntec al cntăreței de origine moldovenească Irina Rimes. Melodia a fost creată de Irina alături de Alex Cotoi și Costin Bodea.

Eu ma deschid tu ma inchizi. Andi Banica Costin. Nu știi tu să fii bărbat este o piesa veche pe un subiect de mult uitat o piesă pe care nu am avut niciodată curajul să o cnt dar mai ales să o arăt și altora.

Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. De ce nu plec de ce ma coplac. Eu te ascult cuminte umil.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy. Eu vreau sa fug tu iar ma prinzi.


Nu Stii Tu Sa Fii Barbat Pascal Junior Remix From Global Records On Beatport



Irina Rimes Nu Stii Tu Sa Fii Barbat Instrumental Karaoke Chords Chordify



Ringtones Irina Rimes Nu Stii Tu Sa Fii Barbat By Angela Mincu



Irina Rimes Nu Stii Tu Sa Fii Barbat Chords Chordify



Discover Inna Sings Iguana Live At Kiss Fm Romania And Performs With Irina Rimes On Nu Stii Tu Sa Fii Barbat Cover Of Ani De Liceu Celebmix



Nu Stii Tu Sa Fii Barbat By Teodora Sava On Amazon Music Amazon Com



Nu Stii Tu Sa Fii Barbat Nesco Na No Remix By Irina Rimes On Amazon Music Amazon Com



Irina Rimes A Lansat Un Nou Single Ascultă Aici Nu Stii Tu Să Fii Bărbat Video Publika Md Aici Sunt știrile



Nu Stii Tu Sa Fii Barbat Asher Remix Single By Irina Rimes On Apple Music



Irina Rimes Nu Stii Tu Sa Fii Barbat Nesco Na No Remix Youtube



Popular Posts

Imagini Cu Animale Salbatice Din Jungla

Ulei De Cocos Administrare Interna

Imagini Cu Intrebari Pentru Prieteni

Tigari Fara Nicotina Si Gudron

Umflatura La Baza Gatului

Cod Rosu La Londra Online Subtitrat In Romana

Institutul National De Statistica Salariul Mediu Brut 2018

Photo Collage Maker Up To

Poze Cu Animale In Padure

Norme De Igiena In Bucatarie